Їх назвали Небесною
сотнею – українців які загинули у Києві на Майдані, вулицях Грушевського та
Інститутській. Гинули за честь, за волю, за право бути народом – джерелом і
мірилом влади у власній державі, за країну, в якій не страшно жити і
народжувати дітей. За цю самопожертву українці їх канонізували – за велінням
серця долучили до сонму Небесного воїнства на чолі з архистратигом Михаїлом,
аби захищали країну від лиха, пильнували й оберігали її з небес… .
Тема уроку: Що я можу зробити для людей з інвалідністю?
Для виконання завдань підготуй:
підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
два аркуші білого та чорного паперу;
кольорові олівці;
ножиці.
Привіт, друже/подруго! Я очікувала на нашу нову зустріч, адже ми так гарно навчаємося разом ☺. Сподіваюся, що ти також із нетерпінням чекаєш кожного нашого онлайн-уроку.
Я знаю, що ранок слід розпочинати із зарядки. Але інколи її не роблю ☹ От і сьогодні забула ☹ Виправимо ситуацію разом. Переходь за посиланням і виконаємо разом вправи сучасної фізкультхвилинки "Alien Dance".
А ще варто робити вправи для мозку ☺. Є гарна гра "Діагоналі". Знаєш її? Прочитай її правила і прокачай свій мозок ☺.
Гра "Діагоналі"
Грати можна і одному, і компанією з двох-трьох учасників. А можна й цілим класом, передаючи папірець від парти до парти. Але спочатку проведи репетицію самостійно!
На аркуші в клітинку малюєте кілька квадратів зі сторонами 7, 6, 5, 4 і 3 клітинки. Виходить картинка, схожа на сходинки.
Вибираєте одну з літер алфавіту, і записуєте її в усіх квадратах по діагоналі.
Далі все просто — гравці швидко пригадують іменники і вписують їх у клітинки квадратів так, щоб використати літеру на діагоналі (вона має опинитися на своєму місці у слові). Слова можна записувати в різні рядки, головне — якомога швидше заповнити всі квадрати. Наприклад, я пригадала ось такі слова. А ти продовжуй!
Спочатку я думала, що гра надто легка, але не все виявилося так просто. Тож не хвилюйся, якщо в тебе якісь клітинки спочатку будуть порожніми: відклади аркуш із грою, повертайся до нього час від часу і все вийде!
Коли твої рідні матимуть час, запропонуй їм пограти в "Діагоналі" разом. Упевнена, ви чудово проведете час!
Подивись мультфільм "Мотузки".
Що тебе вразило? Чому?
Як ти вважаєш, що відчував хлопчик, коли рідні привезли його до притулку?
Чому діти в притулку називали Марію дивною? А чи вважаєш ти її дивною? Чому?
Що відчував хлопчик поряд із Марією? Чи потрібне було йому співчуття дівчинки?
Уяви, що ти опинився/опинилася на місці Марії. Чи зміг/змогла б ти так щиро подружитися з хлопчиком-інвалідом?
Будь щирим/щирою із собою і не переймайся, якщо скажеш "ні". Адже з людьми з інвалідністю не просто товаришувати. Тож треба звикнути до цієї думки, до людей, які трохи не схожі на нас, і просто щиро поговорити з ними. Завжди важливо не забувати, що всі люди потребують поваги та гідного ставлення до себе!
Чи є серед твоїх знайомих люди з вадами здоров'я?
Як ти з ними взаємодієш?
Подивись, як майстерно танцюють чемпіони світу зі спортивно-бальних танців на візках — українці Іван Сівак і Надія Сівак.
Ми добре попрацювали — тепер маємо добре відпочити.
Який висновок ти для себе зробив/зробила?
Чи змінилося твоє ставлення до людей з інвалідністю? Як саме?
Якщо відчуваєш потребу, поговори про це з рідними.
Середа 12.10.22 (Навчаймося разом!) Посилання на онлайн урок: https://meet.google.com/bux-dknh-guq 1.Англійська мова Перейди за посиланням: https://avsoltis.blogspot.com/ Зупинись! Випий води, затанцюй руханку 2.Українська мова.Читання Сьогодні на уроці: - познайомимось із новими творами Василя Сухомлинського. - дізнаємося про його життя і творчість. - повторимо правила переносу. Доповнення: 1. Оповідання В. Сухомлинський "Соромно перед соловейком" 2. Інтерактивне завдання: 2 кл. НУШ, Українська мова, І. Большакова Урок №29 (learningapps.org) 3.Фізична культура Перейди за посиланням: Блог вчителя фізичної культури Хіщенко Валерії Львівни (valeriakhischenko.blogspot.com) 4.ЯДС (мова) Повторюємо правила переносу. Переглянь відео та запам'ятай правила переносу. Виконай завдання у зошит. 5.Мистецтво (образотворче) Попрацюй з відео, будь уважним і запам'ятовуй про що тобі розповідають. Незабудь надіслати фото твоєї роботи.
Покликання для роботи 23/24 н.р Постійне покликання на синхронні уроки: https://meet.google.com/hjb-amav-yxd Асинхронні уроки тут: 1.Українська мова та читання: https://classroom.google.com/c/NjIwODc1MTQ2ODUw?cjc=ms3res2 код курсу: ms3res2 2. Математика: https://classroom.google.com/c/NjIwODc2ODkyNTY2?cjc=5cn44ma код курсу: 5cn44ma 3. ЯДС : https://classroom.google.com/c/NjIwODYwNTk2MTA5?cjc=vbqw2fo код курсу: vbqw2fo 4. Фізична культура: https://classroom.google.com/c/NjIxMjcyNzA5MjM5?cjc=ugdnqso код курсу: ugdnqso 5. Мистецтво: https://classroom.google.com/c/NjIxMjc1MTkzMTE0?cjc=5xzdvez код курсу: 5xzdvez Домашні завдання теж в класрум Інклюзивне навчання: https://classroom.google.com/c/NjI5ODA1OTY5MzI1?cjc=6nqasyq
Четвер 24.02.22 ( Навчаймося разом!) 1.ЯДС Ми продовжуємо з тобою вивчати професії. Дізнайся, представники яких професій допомогли дітям провести день цікаво. 2. Еколог прийшов на роботу о 9-й годині й одну годину працював за комп'ютером. Потім він вирушив до лісу - спостерігати за життям тварин. До офісу еколог повернувся о 17-й годині. Скільки часу він працював на природі? 3. Які професії в людей, що допомогли дітям у кожній ситуації? Максим знайшов біля паркану цуценя. Він забрав його додому, але спершу мама відвезла тваринку на огляд до ветеринара. Тепер Максимко має друга. 4.Змайструй для людини, яка тобі допомагає, паперове сердечко і подаруй його. 2.Англійська мова Зупинись! Випий води, затанцюй руханку з Бедриком. 3.Українська мова. Читання. Потренуйся перед читанням. Прочитай у підручнику на ст. 34 казку та розкажи рідним про якого головного героя ти дізнався. 4.ЯДС(українська мова.) Переглянь відео та потренуйся на листочку прописувати букву Йй. Прочитай ще раз на ст.34...