Дистанційне навчання 2 - А клас. ( Понеділок 20.02.23)

 Понеділок 20.02.23 (Навчаймося разом!)

Посилання на онлайн урок:https://meet.google.com/bux-dknh-guq

Їх назвали Небесною сотнею – українців які загинули у Києві на Майдані, вулицях Грушевського та Інститутській. Гинули за честь, за волю, за право бути народом – джерелом і мірилом влади у власній державі, за країну, в якій не страшно жити і народжувати дітей. За цю самопожертву українці їх канонізували – за велінням серця долучили до сонму Небесного воїнства на чолі з архистратигом Михаїлом, аби захищали країну від лиха, пильнували й оберігали її з небес… .


1.Англійська мова

Перейди за посиланням: https://avsoltis.blogspot.com/

Зупинись! Випий води, затанцюй руханку 


2.ЯДС.
Тема уроку: Що я можу зробити для людей з інвалідністю?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • два аркуші білого та чорного паперу;
  • кольорові олівці;
  • ножиці.

Привіт, друже/подруго! Я очікувала на нашу нову зустріч, адже ми так гарно навчаємося разом ☺. Сподіваюся, що ти також із нетерпінням чекаєш кожного нашого онлайн-уроку.

  1. Я знаю, що ранок слід розпочинати із зарядки. Але інколи її не роблю ☹ От і сьогодні забула ☹ Виправимо ситуацію разом. Переходь за посиланням і виконаємо разом вправи сучасної фізкультхвилинки "Alien Dance".
  2. А ще варто робити вправи для мозку ☺. Є гарна гра "Діагоналі". Знаєш її? Прочитай її правила і прокачай свій мозок ☺.

    Гра "Діагоналі"

    Грати можна і одному, і компанією з двох-трьох учасників. А можна й цілим класом, передаючи папірець від парти до парти. Але спочатку проведи репетицію самостійно!
    • На аркуші в клітинку малюєте кілька квадратів зі сторонами 7, 6, 5, 4 і 3 клітинки. Виходить картинка, схожа на сходинки.
    • Вибираєте одну з літер алфавіту, і записуєте її в усіх квадратах по діагоналі.
    • Далі все просто — гравці швидко пригадують іменники і вписують їх у клітинки квадратів так, щоб використати літеру на діагоналі (вона має опинитися на своєму місці у слові). Слова можна записувати в різні рядки, головне — якомога швидше заповнити всі квадрати.
      Наприклад, я пригадала ось такі слова. А ти продовжуй!
    Спочатку я думала, що гра надто легка, але не все виявилося так просто. Тож не хвилюйся, якщо в тебе якісь клітинки спочатку будуть порожніми: відклади аркуш із грою, повертайся до нього час від часу і все вийде!
    • Коли твої рідні матимуть час, запропонуй їм пограти в "Діагоналі" разом. Упевнена, ви чудово проведете час!
  3. Подивись мультфільм "Мотузки".
    • Що тебе вразило? Чому?
    • Як ти вважаєш, що відчував хлопчик, коли рідні привезли його до притулку?
    • Чому діти в притулку називали Марію дивною? А чи вважаєш ти її дивною? Чому?
    • Що відчував хлопчик поряд із Марією? Чи потрібне було йому співчуття дівчинки?
    • Уяви, що ти опинився/опинилася на місці Марії. Чи зміг/змогла б ти так щиро подружитися з хлопчиком-інвалідом?

    Будь щирим/щирою із собою і не переймайся, якщо скажеш "ні". Адже з людьми з інвалідністю не просто товаришувати. Тож треба звикнути до цієї думки, до людей, які трохи не схожі на нас, і просто щиро поговорити з ними. Завжди важливо не забувати, що всі люди потребують поваги та гідного ставлення до себе!
    • Чи є серед твоїх знайомих люди з вадами здоров'я?
    • Як ти з ними взаємодієш?

  4. Подивись, як майстерно танцюють чемпіони світу зі спортивно-бальних танців на візках — українці Іван Сівак і Надія Сівак.

Ми добре попрацювали — тепер маємо добре відпочити.

  • Який висновок ти для себе зробив/зробила?
  • Чи змінилося твоє ставлення до людей з інвалідністю? Як саме?
  • Якщо відчуваєш потребу, поговори про це з рідними.
3.Українська мова.Читання.
На уроці ми:
- з’ясуємо, як можна дізнатись думку інших людей.
- пройдемо опитування.
- поговоримо про те, як його правильно проводити.

Домашня робота у Classrom.

4.Математика
1.Приготуй для роботи зошит, підручник та ручку. 

2.Запиши число та класна робота

3.Пропиши каліграфічно число 4

4. Виконай усно завдання № 1,2,3,6,7 с. 96-97

5. Виконай письмово у зошит завдання № 4,5 с. 97.

6. Домашня робота завдання у Classroom.

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 2 - А клас. (Середа 12.10.22)

Дистанційне навчання 3 - А клас