Дистанційне навчання 2 - А клас. ( Вівторок 18.10.22)
Вівторок 18.10.22 (Навчаймося разом!)
Посилання на онлайн урок:https://meet.google.com/bux-dknh-guq
1. ЯДС
Сьогодні ти прочитаєш твір Н. Чуб «Пригода на дорозі»
Пригадай та запам'ятай правила дорожнього руху та правила пішохода.
Доповнення:
1. Виконай інтерактивне завдання: 2 клас. ЯДС. Волощенко Урок №29 (learningapps.org)
2. Переглянь відео.
2. Українська мова.Читання.
Сьогодні ти перевіриш свої знання. У тебе діагностувальна робота.
18 жовтня
Діагностувальна робота
1.Познач рядок, у якому записані слова, у яких букв більше, ніж звуків.
а) ім’я, лелека;
б) лялька, ходжу;
в) щука, ялинка.
2.Познач рядок, у якому записані трискладові слова.
а) мальви, ходять;
б) садок, явір;
в) дерево, ящірка.
3.Познач рядок, у якому два слова правильно поділено для переносу.
а) зо – шит, книж - ка;
б) пе – нал, о – лі -вець;
в) руч – ка, пал -ьці.
4.У якому рядку слова записані в алфавітному порядку?
а) автобус, слива, морква
б) кран, абрикос, магніт
в) верблюд, малина, тигр
5.Спишіть каліграфічно текст.
Ось і осінь.
Навколо невимовна краса! Вона заворожує на кожному
кроці. Он ясен метелики пускає. У тих метеликах ясенове насіння. Його має
посіяти ясен, щоб нові ясенки повиростали.
Ураз зашуміло, загомоніло, залементувало! То налетіла зграя граків.
Сіли на березу, горіхи в лапках тримають і викльовують із серединки
зернятка. Ох і метикуваті!
У першому реченні підкресліть букви, які позначають м’які
приголосні звуки.
Зроби звуко буквений аналіз слова ВИКЛЬОВУЮТЬ.
3. Математика.
1. Запиши число і класна робота.
2. Попрацюй з відео та запам'ятай.
3. Домашня робота завдання
4. Мистецтво (музика). Сьогодні поговоримо про марш та фанфари.Розпочнемо вивчати пісню «Папуга-мандрівник», сл. і муз. З. Еманової .
4. Мистецтво (музика).
Сьогодні поговоримо про марш та фанфари.
Розпочнемо вивчати пісню «Папуга-мандрівник», сл. і муз. З. Еманової .
5. ЯДС (інформатика).
Переглянь відео.